Gå til innhold

Ålø\'\'\'\'s nye EasyDrive


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, Har kjøpt meg ny traktor og skal montere ny laster etter hvert. Har i bunn og grunn bestemt meg for elektrisk ventilstyring.

Noen her inne på forumet som har den nye joystick''''n til ålø eller har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD_Tracker_1

Hei, Har kjøpt meg ny traktor og skal montere ny laster etter hvert. Har i bunn og grunn bestemt meg for elektrisk ventilstyring.

Noen her inne på forumet som har den nye joystick\'\'\'\'n til ålø eller har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiatagri_1
Prøvde \&quot\;spaken\&quot\; på Agroteknikk. Jeg synes det var veldig ekkelt å bruke den da jeg er vant med mekanisk spak. Kunne ha lett for å dra i hele stanga i stedetfor og bare bruke tommelen. Dette er sikkert en vane sak, men jeg kommer aldri til og ha det i noen traktor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spaken Electrodrive montert i en JD 6230. Fikk den i november og er godt fornøyd så langt. Du bruker litt tid til å venne deg til den lille spaken, men når du først har kjørt den en stund så fungerer det fint. Den er montert på seterammen slik at den følger fjæringen. Jeg liker godt funksjonen med skufferisting, automatisk vinkelkontroll og saktefunksjonen. Disse funksjonene finnes ikke på EasyDrive.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD_Tracker_1
Ok, er nok Electrodrive som er tingen. Hva måtte du ut med for den sentralen? Hvordan er den i forhold til John Deere sin i-ecv spak?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg betalte ca 12000,- mer for Electrodrive isteden for vanlig manuell spake. John Deere sin i-ecv spake har jeg ikke prøvd. Jeg kunne ikke bruke denne da jeg har sete som kan snues 180 grader.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...