Guest Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Tilhengeren min lekker olje hver gang jeg tipper helt opp. Hva bør jeg gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Tilhengeren min lekker olje hver gang jeg tipper helt opp. Hva bør jeg gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Prøvde å finne et nummer på sylinderen, men nei. Noen som vet om jeg bør lete mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Kontaktet FK, de foreslo at jeg skulle spørre orkel. De mener jeg skal bytte sylinder men det har jeg ikke lyst til for da må jeg bygge om. Noen som vet hvor jeg kan få pakninger, pakboks eller andre deler jeg måtte få bruk for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 No har eg forhøyrt meg om dette. På min tilhengar er det teliskopsylinder og då er det sannsynligvis ei ringpakning i lokket på hver del og laga slik at eventuell lekkasje skal renne tilbake i sylinderen og ein lekkasje i toppen sannsynligvis kommer av høyt trykk. Mens de med vaier har stempel som kan lekke litt hele tiden og samle seg opp på feil side av stempel og som vil blåse ut hver gang stempelet nærmer seg toppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Oljelekkasje betyr jo dårlige pakninger. Blir neppe bedre etterhevert. Seal Jet skaffer/ lager det meste. Dyrt, men billigere enn ny sylinder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Takk PLS, de skal jeg kontakte. Regner med at jeg må plukke i fra hverandre sylinderen og sende inn de gamle pakningene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Jeg sendte inn pakningene til seal Jet. dei ville ha 5000 for å lage nye. Så dyrt pga at de ikke hadde laget sånne før. Jeg ba dem sende pakningene tilbake og de kom ganske fort. jeg har satt på de gamle og nå er sylinderen tett. Fordi, at når jeg demonterte sylinderen oppdaget jeg at ett glidelager var rustet fast slik at når jeg kjørte opp tippen så stod sylinderen i spenn, derfor ble det lekkasje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.