Gjest Kristan Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tilhengeren min lekker olje hver gang jeg tipper helt opp. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tilhengeren min lekker olje hver gang jeg tipper helt opp. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Prøvde å finne et nummer på sylinderen, men nei. Noen som vet om jeg bør lete mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kontaktet FK, de foreslo at jeg skulle spørre orkel. De mener jeg skal bytte sylinder men det har jeg ikke lyst til for da må jeg bygge om. Noen som vet hvor jeg kan få pakninger, pakboks eller andre deler jeg måtte få bruk for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 No har eg forhøyrt meg om dette. På min tilhengar er det teliskopsylinder og då er det sannsynligvis ei ringpakning i lokket på hver del og laga slik at eventuell lekkasje skal renne tilbake i sylinderen og ein lekkasje i toppen sannsynligvis kommer av høyt trykk. Mens de med vaier har stempel som kan lekke litt hele tiden og samle seg opp på feil side av stempel og som vil blåse ut hver gang stempelet nærmer seg toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Oljelekkasje betyr jo dårlige pakninger. Blir neppe bedre etterhevert. Seal Jet skaffer/ lager det meste. Dyrt, men billigere enn ny sylinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk PLS, de skal jeg kontakte. Regner med at jeg må plukke i fra hverandre sylinderen og sende inn de gamle pakningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristan Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg sendte inn pakningene til seal Jet. dei ville ha 5000 for å lage nye. Så dyrt pga at de ikke hadde laget sånne før. Jeg ba dem sende pakningene tilbake og de kom ganske fort. jeg har satt på de gamle og nå er sylinderen tett. Fordi, at når jeg demonterte sylinderen oppdaget jeg at ett glidelager var rustet fast slik at når jeg kjørte opp tippen så stod sylinderen i spenn, derfor ble det lekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar