Gå til innhold

Jobb på Maskinstasjon i Danmark


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har arbeidet på en maskinstation i Danmark her?

Jeg er 20 år og har vært inne på tanken å jobbe som traktorsjåfør der. Virker veldig lokkende. Har tenkt meg ned nå snart for å se og prate litt, noen forslag om hvor jeg bør dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

Noen som har arbeidet på en maskinstation i Danmark her?

Jeg er 20 år og har vært inne på tanken å jobbe som traktorsjåfør der. Virker veldig lokkende. Har tenkt meg ned nå snart for å se og prate litt, noen forslag om hvor jeg bør dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

TG: Helt klart interessert i å jobbe i Norge, men det er ikke noe maskinstasjoner i nærheten(bor i drammens området, nærmeste er Melby maskinstasjon i østfold, men de trenger \&quot\;bare\&quot\; en mann på vårparten.

Også frister det jo med de i Danmark, er jo voldsom redskap.

Jeg har 2 års erfaring med eget \&quot\;firma\&quot\;. Har leid meg ut som sjåfør til landbruk og anlegg. Har ikke fagbrev på noe. Har maskinførerkurs(40timers kurs)

Har ellers fått timene mine på dumper, gravemaskin og hjullaster.

Men drømmen min er seff å bli fast ansatt på en maskinstasjon i Norge.. Lest at du, TG jobber på maskinstasjon på sommerhalvåret, er det ålreit, får du nok timer?? Hva tar du i timen som innleid sjåfør? Jeg tar 220kr/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor ikkje reise lenger vekk? Det er ein del jobbar på maskinstasjon og større gardsbruk i Australia, USA, Argentina osv. Der snakkar me vaksne maskinar. Danmark har berre fordelen med høgare lønn(tippar eg) og nærmare Norge. Leit litt rundt på nettet så finn du sikkert noko.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MF6170_1
gå inn på www.myfarm.dk og legg inn spm. ditt på debatten der..sikkert noen flere som kan hjelpe deg der...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...