Guest Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Hallo folk. eg prøver å finna meg ein jobb, eg har enormt lyst å kjøre traktor, og tjene penger. noken som kan gi meg navn på noen entreprenører i bergen som har/bruker traktorer i arbeidet sitt ?? håper på svar !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest desperado_1 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Hallo folk. eg prøver å finna meg ein jobb, eg har enormt lyst å kjøre traktor, og tjene penger. noken som kan gi meg navn på noen entreprenører i bergen som har/bruker traktorer i arbeidet sitt ?? håper på svar !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest desperado_1 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 eg har sjølvsagt traktor sertifikat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Hei, har du fått deg jobb? Eller er du på jakt enda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.