Guest Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Hei! Jeg skal snart overta en gård etter mine foreldre. Gården er meget forfalt og det trengs mye investeringer. Både iform av utstyr, traktor og bygninger. Det jeg lurte på er dette med avskrivninger. Jeg har arbeid utenom, men ser på noen innlegg her at en ikke får nytte avskriving på annet enn inntekta på selve gården. Stemmer det? Og hvordan fungerer det viss en starter opp som et enkeltmannforetak? Takker for svar ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest millus_1 Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Hei! Jeg skal snart overta en gård etter mine foreldre. Gården er meget forfalt og det trengs mye investeringer. Både iform av utstyr, traktor og bygninger. Det jeg lurte på er dette med avskrivninger. Jeg har arbeid utenom, men ser på noen innlegg her at en ikke får nytte avskriving på annet enn inntekta på selve gården. Stemmer det? Og hvordan fungerer det viss en starter opp som et enkeltmannforetak? Takker for svar \;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.