Guest Mathias_1 Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Hei! Jeg har sett på en traktor med en veto laster, og da lurer jeg på om det er noen som har noen meninger eller erfaringer med vetolastere? Den typen Veto laster som sitter på traktoren er en: Veto F-17. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Hei! Jeg har sett på en traktor med en veto laster, og da lurer jeg på om det er noen som har noen meninger eller erfaringer med vetolastere? Den typen Veto laster som sitter på traktoren er en: Veto F-17. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Har kjørt en del Veto FX15, og det er en veldig fin laster det. Oversiktlig og grei, solid redskapslås (noe man slett ikke kan si om alle andre merker) og vridningsstiv. Den lasteren jeg har kjørt med er fra midt på 90-tallet, og parallellføringa på den er betydelig bedre enn den var på en del konkurrenter på samme tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magne_1 Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Idag er Veto det samme som Ålø/Trima. Tror det har vært siden Ålø kom med 900-serien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mathias_1 Posted June 19, 2008 Share Posted June 19, 2008 Takk for alle svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 har en veto laster FX 15 lurer på om det er deler å få tak i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.