Guest Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Hei! Jeg har en gård med melk og kjøttproduksjon jeg tenker å selge i nordland. Det jeg lurte på er hvor man kan annonsere slikt for at flest mulige kan få sett dettte? Jeg har annonsert på gardsbruk.no og litt på facebook, men tar gjerne imot tips fra dere folkens om hvor det kan være lurt å annonsere? Gaute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Hei! finn.no under næringseiendommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Hei. Vi er på utkikk etter gårdsbruk . Hvor i Nordland er gården? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaute_1 Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Hei Erlend! Den ligger i Steigen kommune. Her har du link til prospektet på gardsbruk.no http://gardsbruk.no/annonse/2733/boovre Mail finner du i prospektet om det virker interesant og du lurer på mer :-) Gaute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.