Guest Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Hei. Eg lurer litt på ka folk her betaler avløser i helgene? Driv med melkeprodusjon, og det tar ca 1,5 time pr stell. Prisen eg lurer på er til en ungdom under 18 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 hei, jeg er selv avløser og jeg er 17 år å får 100 kr/t en plass og 110 kr/t en annen plass.jeg synes det er litt lavt, med tanke på hva vennene min på samme alder tjener, men akkurat nok for meg. så kanskje noe rundt der? hvor mye erfaring avløseren har spiller jo også inn. men jeg vil mene at alt mellom 100 og 130 kroner er ei bra timebetaling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Eg tilbydde 1000 kr for ei helg, 4 stell, so det er kanskje ikkje so gale då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 1000 krone førr ei hælg e ikkje galt næi. så længe du å dyran e fornøyd skal du bære betale avløsarn de 1000 kronan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.