Guest Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Vekt og effekt -regelen har vært diskutert mye allerede, men jeg lurer litt... Det har blitt hevdet at førerkortet ryker dersom man blir tatt med alt for liten traktor i forhold til tilhengeren. Stemmer dette, eller blir det bare bot? Hvilke 4-syl. traktor- alternativer finnes egentlig for å kjøre lovlig med en tilhenger som har totalvekt 14500 kg? (Jeg får ikke vektkalkulatoren til å virke.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Vekt og effekt -regelen har vært diskutert mye allerede, men jeg lurer litt... Det har blitt hevdet at førerkortet ryker dersom man blir tatt med alt for liten traktor i forhold til tilhengeren. Stemmer dette, eller blir det bare bot? Hvilke 4-syl. traktor- alternativer finnes egentlig for å kjøre lovlig med en tilhenger som har totalvekt 14500 kg? (Jeg får ikke vektkalkulatoren til å virke.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.