naboen Posted June 4, 2023 Share Posted June 4, 2023 har noen vært borti denne feilen på mf dyna 04-07 (vet ikke eksakt) mod. 85.hk når den blir varm så begynner alarmer å gå å det blinker å vil hverken fram eller bakover, må vente 15-20.min før den vil kjøre, til den blir varm igjen å det skjer pånytt, veldig irriterende, jeg har sett litt på svensk forum at kan være BOC klutsjpedal bryter, har noen andre vært borti lignende hvis det er noe annet som er feil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naboen Posted June 14, 2023 Author Share Posted June 14, 2023 kan legge til at på girene blinker 4 når den er i 1. og motsatt. vil hverken famover eller bakover, imårres ville ikke den starte engang. rare greier, har noen hadd noe lignende feil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naboen Posted June 24, 2023 Author Share Posted June 24, 2023 da var feilen funnet, takk til alle bidrag (0) å da kjører vi videre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalleDevik Posted November 9, 2023 Share Posted November 9, 2023 Hei. Har akkurat denne feilen på vår 5480. Går fint helt til den er blitt varm.. Så vil den ikke ut av gir.. Det piper og nr 1 blinker raskt. Hva var problemet med deres? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naboen Posted January 13 Author Share Posted January 13 Hei, i vårt tilfelle var det gir shift på ratte som tulla, hvis det blinker på gir så er det varsel koder, blinker den 2 gang rask å liten pause også 4 til raske så er det kode 24, som oftest blinker det 2 raske etterfulgt av antall raske 1 til 4 som da er 21 22 23 eller 24 som er til gir problemer enten klutsjbrytere kabelbrudd girspake etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorndypvikgmail.com Posted July 8 Share Posted July 8 Min. 5440 begynner å blinke i nr 4 og 1, da må den stå og kjøle seg ned og da funker den Igjen. når jeg kjører lett uten henger, går den fint, men ved belasting dukker problemet opp, dette skjer når jeg har kjørt en stund og skal gire ned og slakke farten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts