Gå til innhold

Komme i gang med traktor


Leiavkontorarbeid

Anbefalte innlegg

Hei alle dere med peiling på traktor!

Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å forsøke meg på en litt mindre stillesittende hverdag (jobber i dag innen finans/kontorarbeid). 

Jeg vil prøve meg litt forsiktig frem først, og tenkte at en grei start kunne være å få litt trening i å kjøre traktor. 🙂  Ser at det averteres etter folk med tilgang til traktor for oppdrag med snørydding feks, når det er sesong for dette. Det beste hadde selvsagt vært å hatt en alsidig traktor som var god nok til dette, men kanskje også mulighet for en grei kløyver på vår/sommertid, og til litt frakt ellers. Hva er å anbefale her, om man skal tenke budsjett i starten?

Og kanskje før dette igjen; en "øvetraktor" som er så billig som over hodet mulig? Noen som kan gi meg noen konkrete forslag fra feks finn.no her? 

Jeg holder til på det sentrale østlandet. 

Setter stor pris på svar! 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ingen som har noen gode råd eller tanker? 🙂 

Jeg har fått noen føringer på hva de ser etter hos ett av de større selskapene som driver med brøyting: "Vi ønsker primært traktorer av kurant merke 75-100HK med hydraulikk-sentral for bruk av snøskjær. ...."

Noen som brøyter for andre firma, eller driver for seg selv, og har noen konkrete forslag til traktorer som er kurante? Gjerne både de som er fornuftige (mtp pris feks), og de er nærmere drømmetraktorer 🙂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...