perjohan92 Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Heisann. Trenger tips til en robust beitepusser / krattknuser. Har rundt 80 mål med mark jeg skal slå, med mye myrgress,kratt osv. Har noen tips for hvilket merke jeg burde gå for. Må tåle en trøkk 😂 Skal brukes på en NH TL100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EKJ Skrevet 14. februar 2023 Del Skrevet 14. februar 2023 Kjøpte en ny Cancela D2-120 kjettingknuser som jeg har brukt på en Fiat 640 i 3 sessonger på ca 20 mål med tuer og stenskjær flere steder. Tåler mye deng og fjell og småtrær blir med. Slår 2-3 ganger i året. Den kommer med 13mm kjetting, så de ryker ikke med det første. Du burde sikkert ha hakket større for at den skal passe din traktor, og eventuelt sideforskyver pga bredden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perjohan92 Skrevet 16. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2023 Hei du 😊 takk for svar. Så ikke det du skrev før nå. Jeg gikk for denne. https://www.wee.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=1743156&b_id=1760294 Kraftig stål konstruksjon & lagre. 2 år fabrikk garanti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JarleG Skrevet 5. oktober 2023 Del Skrevet 5. oktober 2023 Noen tips til beitepusser som for det meste skal pusse gress ca 25 mål og noe kratt. Har en to hjuls traktor Aebi 55 som kan brukes til å trekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.