Guest Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 blir mchale fusion levert standard med brems? kan ikkje sjå i brosjyren at det står noe om brems ... er det noen som vet???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 blir mchale fusion levert standard med brems? kan ikkje sjå i brosjyren at det står noe om brems ... er det noen som vet???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Skal nå tru at det er standard med bremser på ei så stor pressa som McHale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kvegard Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Har ikke sett ei fusion presse uten bremser. Når jeg kjøpte min fikk jeg ikke spørsmål om jeg ville ha bremser. Det er en selvfølge tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Hvis du går på hjemmesiden til maskindrift.no og videre til Fusion under produkter, så står det der hva som er standard utstyr på denne maskin. Ja, den blir levert med hyd. bremser. Kanskje like greit da egenvekta ligger på ca 5500 kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Har McHale kommet med ny \"\;ansiktløfting\"\; på fastkammerpressene sine? Kan hende at det er kun for det polske markedet.?? Her er det ein link som viser dei nye seriene. Ein må litt ut i filmen for å se den nye serien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TorH_1 Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Den nye serien av fusion vil komme med drift i navet som blir styrt av LS hydralikken har jeg hørt. Dette blir selvfølgelig ekstrautstyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.