Gå til innhold

Beitepusser


Marius

Anbefalte innlegg

Noen beitepussere har lufte og inspeksjonsplugger på akselrøret, andre har det ikke. De som ikke har kan man følgelig ikke ha i olje/fett, men hva med de som har.

Noen selgere sier at du skal ha i både litt fett og olje, mens det i brukermanualen står at akselrøret ikke skal smøres.

Jeg hadde en pusser tidligere hvor selger sa jeg skulle ha i både fett og olje. Sitter nå å venter på en ny pusser som også har plugger i akselrøret, men i manualen står det at akselrøret ikke skal smøres.

Noen som har utdypende erfaring om akselrøret skal smøres eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius skrev (10 timer siden):

Noen beitepussere har lufte og inspeksjonsplugger på akselrøret, andre har det ikke. De som ikke har kan man følgelig ikke ha i olje/fett, men hva med de som har.

Noen selgere sier at du skal ha i både litt fett og olje, mens det i brukermanualen står at akselrøret ikke skal smøres.

Jeg hadde en pusser tidligere hvor selger sa jeg skulle ha i både fett og olje. Sitter nå å venter på en ny pusser som også har plugger i akselrøret, men i manualen står det at akselrøret ikke skal smøres.

Noen som har utdypende erfaring om akselrøret skal smøres eller ikke?

Fant manualen til den jeg hadde sist, og der skulle det være 0,5 ltr fett i akselrøret. Da blir det nok å gjøre det samme med den nye. Rart at det ikke skal være noe der når pluggene er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...