Guest Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Har nettopp kjøpt ei 255 UW presse som har gått 7000 baller. Fikk den for 230 lapper. Har jeg kjøpt katta i sekken? Noe som bør sjekkes før oppstart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NH6040_1 Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Har nettopp kjøpt ei 255 UW presse som har gått 7000 baller. Fikk den for 230 lapper. Har jeg kjøpt katta i sekken? Noe som bør sjekkes før oppstart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxxum_1 Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 hei. syns ikke det var så dum pris på den pressa.. kjøpt privat eller forhandler?? kjenn etter alle lagra om noen \"\;kjipper\"\; bør de byttes, sjekk spesielt mps`en. den bør overhalles før det ryker noe, er som regel lagrene som går først, men se over stjerne valsen å se etter sprekker. de kan du sveise hvis det er noen(hvis du har litt sveise erfaring). ellers så har du gjort et godt valg!! skal du presse privat eller etreprenør kjøring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Årsmodell?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NH6040_1 Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Det er en 2005 modell kjøpt hos EIK men har claas-forhandler 20 min hjemmefra. Skal stort sett presse for meg selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Tror du har gjort et bra valg. Kjører selv Uniwrap og er meget godt fornøyd. Lager store tunge baller som holder seg fint i formen. 2004 modellene, og nyere er oppgrdert på div. punkter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Er sikker på at du har gjort et godt kjøp. Pressa er snart på vei til deg nå. Mvh Ole Hammer Eiksenteret Stjørdal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NH6040_1 Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Takker for det Ole... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Bare vær glad han ikke fikk deg til å kjøpe vicon, og pass på lagrene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Ja, den som lever får se. Det var en Vicon 125 som jeg byttet inn på Claas pressa ja. Regner med at kunden er like seriøs som vi på Eiksenteret i Stjørdal og da skulle vel pressa være godt vedlikeholdt og i god form. God Jul Mvh Ole Hammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.