Gå til innhold

Fronthydraulikk


Gjest

Anbefalte innlegg

hei der.

Eg har en MXU135 med frontlaster ifra stoll og elektrisk joystikk til denne.

vurdere no å skaffe fronthydraulikk, og lurer derfor om dere har noen erfaringer rundt dette.

fronthydraulikken vil bli brukt mens frontlasteren er avkoblet, kan eg da bruke sentralen som er til F-L?

 

Hvilken type F-H er bra / mindre bra?

 

Veit at torp maskin selger F-H og dei har jo kjentskap til stoll F-L, kan det vere smart å handle hos dei da, med tanke på samkjøring/tilpassing med deler til den sentrlen som allerede er montert på traktor?

 

Sånn situasjonen er nå, så har eg ikkje bruk for Front-PTO, så hadde ikkje tenkt å montere dette, men bør eg det, eller er det lett å montere seinere om det skulle bli bruk for det?

 

Blir veldig glad for kvart eit svar eg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Det funker fjell å bruke sentralen til lasteren, og sjalting mellom laster og fronthydraulikk kan legges opp elektrisk inn i hytta, eller mekanisk utenfra.

 

Zuidberg frontløft fra Torp maskin kan anbefales, veldig bra produkt, som og blir brukt &quot\;originalt&quot\; av en del merker.

 

Ang. PTO framme så er jo det litt dyrere enn selve frontløftet som regel, og å montere det ved en seinere anledning er ikke noe problem, så har du ikke bruk for det nå ville jeg spart de penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...