Gjest Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I BG 1-2007 blir det sagt om Volvoen at han er forholdsvis tung, og at han tapte kampen om kundane i forhald til Gråtassen som var rimelegare og langt lettare. Det ver bare eit par år Gråtassen var ein aktuell konkurrent, han gjekk ut av produksjon i 1956! I 1959, då den nemnde Volvoen blei produsert, var vel dei mest selde konkurrentane MF 35 og Fordson Dexta. Begge var nokonlunde like tunge som Volvoen. Eg har ingen norske prisar, men i følge svenske "Traktorkalendern" var Volvoen rimelegare enn både Dexta og 35. Det blir sagt at parafin og bensin var det mest vanlege drivstoffet i 1959. Ja, det stemmer nok for traktorar som var nokre år gamle, men ikkje for dei nye. På slutten av femtitalet blei det store fleirtalet av traktorane levert med dieselmotor. Så godt som alle Dextaer og 35 ar var dieseldrivne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I BG 1-2007 blir det sagt om Volvoen at han er forholdsvis tung, og at han tapte kampen om kundane i forhald til Gråtassen som var rimelegare og langt lettare. Det ver bare eit par år Gråtassen var ein aktuell konkurrent, han gjekk ut av produksjon i 1956! I 1959, då den nemnde Volvoen blei produsert, var vel dei mest selde konkurrentane MF 35 og Fordson Dexta. Begge var nokonlunde like tunge som Volvoen. Eg har ingen norske prisar, men i følge svenske \"\;Traktorkalendern\"\; var Volvoen rimelegare enn både Dexta og 35. Det blir sagt at parafin og bensin var det mest vanlege drivstoffet i 1959. Ja, det stemmer nok for traktorar som var nokre år gamle, men ikkje for dei nye. På slutten av femtitalet blei det store fleirtalet av traktorane levert med dieselmotor. Så godt som alle Dextaer og 35 ar var dieseldrivne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 I BG 1-2007 blir det sagt om Volvoen at han er forholdsvis tung, og at han tapte kampen om kundane i forhald til Gråtassen som var rimelegare og langt lettare. Det ver bare eit par år Gråtassen var ein aktuell konkurrent, han gjekk ut av produksjon i 1956! I 1959, då den nemnde Volvoen blei produsert, var vel dei mest selde konkurrentane MF 35 og Fordson Dexta. Begge var nokonlunde like tunge som Volvoen. Eg har ingen norske prisar, men i følge svenske \"\;Traktorkalendern\"\; var Volvoen rimelegare enn både Dexta og 35. Det blir sagt at parafin og bensin var det mest vanlege drivstoffet i 1959. Ja, det stemmer nok for traktorar som var nokre år gamle, men ikkje for dei nye. På slutten av femtitalet blei det store fleirtalet av traktorane levert med dieselmotor. Så godt som alle Dextaer og 35 ar var dieseldrivne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar