Guest Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 driver å skal til med å handle stor firkant presse, hadde tenkt å leie kjøre litt og bruke den hjemme, hva er mest relevant ute blandt eventuelle "kunder" 80x80cm eller 80x120cm Også lurte jeg på om noen har erfaring med ollerup kutter? presser litt halm til dyre strø og da hadde det hvert fint å få snitta litt opp i det. på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simen_1 Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 driver å skal til med å handle stor firkant presse, hadde tenkt å leie kjøre litt og bruke den hjemme, hva er mest relevant ute blandt eventuelle \"\;kunder\"\; 80x80cm eller 80x120cm Også lurte jeg på om noen har erfaring med ollerup kutter? presser litt halm til dyre strø og da hadde det hvert fint å få snitta litt opp i det. på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest simen_1 Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 ingen som har noen erfaringer her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 hei, ville gått for 80x80 trur eg. og 120 på lengden. undersøk ka mål som er mest optimalt med hensyn til stuing på lastebil/trailer. Sore firkantballer er populert til hestefor og blir ofte transportert over lengre avstander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.