Jump to content

Trumag lessevogn

Guest

Recommended Posts

Er på utkikk etter en rimelig lessevogn til å plukke litt høy med, og har funnet en trumag robot 20T som virker interessant. Noen som har erfaring med en slik vogn? I en annen tråd har Karl Daniel beskrevet den som en møkkavogn, så det hadde vært kjekt om han kunne begrunne dette en smule ;-)

Guest Blåtass_1
Er på utkikk etter en rimelig lessevogn til å plukke litt høy med, og har funnet en trumag robot 20T som virker interessant. Noen som har erfaring med en slik vogn? I en annen tråd har Karl Daniel beskrevet den som en møkkavogn, så det hadde vært kjekt om han kunne begrunne dette en smule \;-)

Guest Blåtass_1
Takk for utdyping - grundigere kan man ikke forvente! Legger det meste av fôret i rundballer, men prøver å ha 10-20 mål høy som tilskuddsfôr og til medisinsk bruk :) Da kan det godt hende det blir Trumag på meg.

Guest Blåtass_1
Noen som vet hvordan det er å få tak i deler til Trumagvognene nå, originalt eller uoriginalt? Forstår det som merket ikke importeres lengre.

Guest Blåtass_1

Har vært i kontakt med FKRA, og har nå brukt et par dager på å prøve å komme i kontakt med store høvding på delelageret\; de andre vet ikke noe om dette. Har ei vogn på hånd, men vet ikke om jeg tør å kjøpe den så lenge jeg ikke vet om det går an å skaffe deler uten å importere.

Har null erfaring med lessevogn fra før, men jeg antar at det som vanligvis ryker er pickup-tinner og lager, og det bør vel kunne skaffes fra annet hold

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...