Gå til innhold

Tanco 280ARC


6R125

Anbefalte innlegg

har en 2005 model 280ARC, men på den er det ikkje auto-tipp funksjon. Å A-k maskiner sier at det er fordi det ikkje er lovlig i norge. Noen som vet om det er mulig å få det til? Evt reise til sverige for å få lagt inn ny programvare?

(har den nye styreboksen, tanco sin gule boks)

 

Håper noen har tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg tok direkte kontakt med Tanco i Irland for å høre om dette var mulig på min 280ARC. Etter bestemmelser i EU systemet så er dette ikke lov. Det finnes ikke noe kode på kontrollboksen som kan gjera denne komandoen. Men det er ein muligheit som jeg fekk hos Tanco. Still inn kontrollboksen slik du vil ha den. Ta så ei reim eller lignende. Finn ein liten gjendstand (stein,mutter) Legg denne gjendstanden på knappen som utløyser tippen på kontrollboksen. Ta så reima og stram denne til slik at knappen står nede heile tiden.

Da vil denne funksjonen fungere. Ser kanskje litt \&quot\;harry\&quot\; ut, men det fungerte hos meg.

God pakking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
rmz450: Det står ingen plass i EU systemet/reglemanget at ein kan ha denne funksjonen. Det står at den ikke skal brukes/benyttes. Stussa litt over dette selv da mchale har denne funksjonen, samt at dei har samme kontrollboks. Det har skjedd ulykker på pakkeplassen, da han som kjører lastertraktoren er ute på jordet og henter ball, mens pakkeren plastrer inn ball og tipper den av uten oppsyn. Er det småunger på pakkeplassen, så kan dei få ballen over seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...