Øystein Galdal Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Hei! Lurte på om noen har loddet på (støpt ny) en av polene på et blybatteri og i såfall hvordan ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hankatten Posted October 26, 2021 Share Posted October 26, 2021 Jeg har jo ikke sett opplegget ditt men har sett at noen istedet bruker en skrue i stedet. Skrue med kabelsko i mellom. Men det er jo da til tynnere kabler og ikke tykke som til jord, startmotor osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullsvein Posted November 3, 2021 Share Posted November 3, 2021 Det går absolutt an om du vil. I denne videoen brukes visst bly til å støpe ny pol, men har også sett noen bruke tinn. Aldri prøvd selv, men har sett mange videoer tilsvarende dette og det virker absolutt ikke uoverkommelig. Hadde jeg bare eid et brukende batteri med ødelagt pol hadde jeg absolutt prøvd dette selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts