schilter_1 Posted September 8, 2021 Share Posted September 8, 2021 Hei. Ser noen har Elektrisk motor til svingtut på snøfres.Lurte på ka som brukes av motor til dette?Har en v fres med hydraulisk sving, men har en ford 4600 uten uttak til slanger.Derfor tenkte jeg at El motor må kunne brukes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Daniel Posted September 9, 2021 Share Posted September 9, 2021 Jeg er redd for at det å finne en passende elektrisk motor, som er sterk nok og som tåler å stå i snø og vann kommer til å koste mer enn det smaker.Fant han , som har ettermontert hydraulikk på sin ford 3000 og det vil jeg tro må la seg gjøre på din 4600 og at det blir rimeligere, samt at du da får nytte av det ellers.Mulig at dette settet fra Økonomi-Deler kan brukes, men det må du høre med de om, det har i allefall en overraskende hyggelig pris, som jeg tror du ikke kommer langt med på en elektromotor.Edit: Ser ut som den skal passe til din ford 4600 ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schilter_1 Posted September 9, 2021 Author Share Posted September 9, 2021 Tja... No har æ dobbeltvirkende laster på denne,så alt på video er gjort på denne. Men har sett tidligere flere traktorer til salgs med fres å Elektrisk motor.Mene den ene hadde pussermotor fra bil eller startmotor fra 125 ccm lett mc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Rizzi Posted September 10, 2021 Share Posted September 10, 2021 Ford 6400 er en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schilter_1 Posted September 11, 2021 Author Share Posted September 11, 2021 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Rizzi Posted September 14, 2021 Share Posted September 14, 2021 Tekst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts