duniber Posted June 28, 2021 Share Posted June 28, 2021 HeiSkal handle slepeslåmaskin og lurte på om noen har vært borti noen av disse typene.Elho NM 240P, JF 2800 GMS, Kuhn FC283TG.Har en Fiat 640 DT som jeg tenker å bruke. Elhoen jeg lurer på er 2.4m bred og denne må vel passe bra på Fiaten? De to andre jeg vurderer er 2.8m, blir disse for store å dra med mine 64 hk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalevi Posted July 18, 2021 Share Posted July 18, 2021 Har erfaring med Fiat 70-90 og JF2800GMS. Det funker bra selv i noen bratte balkker. JF er en forholdsvis lettdrevet slåmaskin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Haukeland Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 Vurderer å kjøpe en rototvender av type Z1350 fra Roald Moen a/s. Noen som har erfaring med dette utstyret ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Haukeland Posted July 19, 2021 Share Posted July 19, 2021 Vurderer å kjøpe en rotorvender av type Z1350 som Roald Moen forhandler.Noen som har erfaring med bruk av denne typen vender , positive og negative ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Føyen Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Hei. Jeg vurderer også å kjøpe denne. Fikk du noen tilbakemelding, eller har du kjøpt den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuraAce Posted February 27, 2022 Share Posted February 27, 2022 (edited) Angående Roald Moen og rotorvender, jeg ville ringt forhandler og hørt om du kunne få en referanse eller to. På generelt grunnlag er det vel ofte slik at man får hva man betaler for. Antakelig laget i Kina som ofte slurver med overflatebehandling av stålet. Her på jæren tar det ikke lange tida før det flasser av og ruster. Bor du på innlandet og parkerer ting innendørs er det sikkert ikke så avgjørende. Edited February 27, 2022 by DuraAce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts