Gå til innhold

Zetor 7745 bremseveske lekasje


Christopher

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en nybegynner på traktor og med manglende informasjon på nettet kommer jeg hit. 

har tom tank på bremseveska på min zetor 7745, så jeg tenkte å fylle på og følge med hvor det lekker nøyaktig. jeg har søkt og sett over alt, lært meg en del, men hvor den forbanna blødeskruen er vet jeg ikke. i workshop manualen sies det at det er en gummi beskyttelse som er plassert ved bremse skivene. 
og jeg har funnet en gummi knopp eller to som dekker disse hullene: https://ibb.co/bbCKcz0 det er umulig å se inn i hullet med øynene pga det er på siden mot dekket og hodet mitt passer ikke inn der.. liten evne til å se noe skrue eller lignende. og hvis dette er riktig plass, hvordan får jeg en slange inn festet på hva? for å så skru opp skruen->bremse->skru igjen->slippe bremsen? 

er det noen som har litt peiling? ga jeg en dårlig forklaring av hvilket hull jeg snakket om eller noe annet si ifra så skal jeg utdype. linken er bilde av hullet. 
jeg kan litt om traktor men ikke så mye, fordelen med gamle traktorer er at man lærer ved å gjøre selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...