Gå til innhold

Sesam 180 graveaggregat


Rs2-GTi

Anbefalte innlegg

Har en Ford 3000 som vi bruker på et småbruk hvor drift av dyrketmark er satt bort til en annen bonde. Selv om marka tas vare på av bonden, så er det alltids noe som trenger vedlikehold, herunder graving, grøfting av adkomstvei, vei til låvebru, ringmur til naust etc. Er ingen rik mann, men mye arbeidslyst har jeg, og så langt har jeg klart å samle opp gravearbeid og leie/låne maskin når det trengs. Men det koster, det er knotete mtp transport, så det blir jo sånn at man bare tar seg råd til de store tingene, og mye som skulle vært gjort blir gjerne hoppet over. 

Så jeg har vært å sett på en brukt Sesam 180 som visstnok skal ha stått på en Ford 3000, branketter følger med. Den har stått i 5-6 år uten å ha vært i bruk hos han som har det nå (skulle tilpasse til en 4000, men endte med å kjøpe en annen), men han hadde kjøpt den fra en Ford 3000. Finner ingen info om dette graveaggregatet på nett, og ingen erfaringer. 

Har noen erfaringer med dette i bruk? Og eventuelt i bruk på en Ford 3000? Og har noen anelse på vekten på noe sånt, for transportens skyld? (Står bare 5 mil unna) Er litt spørsmål om jeg kan bruke flakhenger på personbil, eller om jeg må få tak i en lastebil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...