ATN1000 Posted February 20, 2021 Share Posted February 20, 2021 Hei, jeg kjøpte nylig en chinatraktor med frontlaster type Luzhong 554, 50hk. virket greit i høst.Men etter at den hadde stått en mnd. så var det ikke mulig å trykke ned kløtsjen, pedalen sitter bom fast i topp stilling.Har kjørt traktoren varm og forsøkt uten hell. (den står i fri). Har nå og forsøkt å starte den i gear det går men kan ikke kjøre slik.Har snakket med forskjellige, men ingen som har noe gode tips på hva som er feil.Noen som har noen tips?Mvh ATN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øverum_1 Posted March 2, 2021 Share Posted March 2, 2021 Hei, ATN1000.Jeg kan nok ikke hjelpe deg med clutch-problemet ditt. Men jeg vurderer å kjøpe en brukt Luzhong 804 2012-modell. Vil bare spørre om du har funnet ut hvordan du kan skaffe deler til Luzhong-traktoren din. Må deler bestilles fra Kina, eller finnes det et sentral-lager for Europa?Jeg tror ikke Luzhong har importør i Norge for tiden, men det er mulig jeg tar feil.Jeg finner flere internett-adresser for Luzhong-traktorer - faktisk så mange forskjellige at jeg blir i tvil om hva som er den riktige adressen. Jeg trenger i første omgang å bestille instruksjonsbok, men må selvsagt også bestille diverse filtere og andre forbruksdeler. Er det kurant å få tak i deler til Luzhong?Takknemlig for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATN1000 Posted March 20, 2021 Author Share Posted March 20, 2021 Hei, beklager sent svar, jeg har sendt mail til https://www.luzhongtractor.com/tracotr-spare-parts/Men de svarer ikke så kan desverre ikke hjelpe.Det er ikke forhandlere i norge. Gi en lyd hvis du finner noe lurt.mvh Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts