HelgeErik Posted February 29, 2020 Share Posted February 29, 2020 HeiØnsker å investere i stokkebord da jeg trenger å få opp effektiviteten i kløyvinga. har en Pikemaster EVO vedmaskin, men jeg syntes det er litt mye forskjellig en kan velge i av stokkebord. Enkelte har jo hydraulisk mating, men jeg har ikke uttak på min Pikemaster. Derimot kan man kanskje enten koble hydraulikken til traktoren vedmaskinen står på og styre det derifra da det er nødvendig?Har noen noe konkret forslag til type stokkebord jeg kan få brukt? Det er så mye å velge i, og kjedelig å velge noe som ikke er optimalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelgeErik Posted March 1, 2020 Author Share Posted March 1, 2020 HeiØnsker å investere i stokkebord da jeg trenger å få opp effektiviteten i kløyvinga. har en Pikemaster EVO vedmaskin, men jeg syntes det er litt mye forskjellig en kan velge i av stokkebord. Enkelte har jo hydraulisk mating, men jeg har ikke uttak på min Pikemaster. Derimot kan man kanskje enten koble hydraulikken til traktoren vedmaskinen står på og styre det derifra da det er nødvendig?Har noen noe konkret forslag til type stokkebord jeg kan få brukt? Det er så mye å velge i, og kjedelig å velge noe som ikke er optimalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BjørnE Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 Har du sjekket Woodflex? Norskprodusert og ser solid og greit ut. Vurderer et selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts