DuraAce Posted February 21, 2020 Share Posted February 21, 2020 Har oppgradert til en 125hk traktor med bredde 237cm og Trima 3.1 laster, så jeg trenger en ny kombiskuffe. Har sett på Ålø sin HV serie som ved 220cm bredde har et volum på 1.1m2 og en vekt på 290kg. Er dette for stort? Jeg har en 150cm grusskuffe fra før så kombiskuffa blir til jord, snø, fjørfegjødsel osv.. Synes de "vanlige" skuffene på 220cm rommer alt for lite. Erfaringer mottas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuraAce Posted March 3, 2020 Author Share Posted March 3, 2020 Får svare meg selv. Det ble Ålø HV220 med euro, veldig fornøyd så langt. Den er solid nok til lettere masser med dobbelvegg i bakkant, kan nok brukes til grus, men med et volum på 1.3kubikk skal man nok tenke seg om minst to ganger før man fyller opp mtp. foraksel på traktor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts