Holmen_1 Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Jeg har i flere år benyttet Agrol sitt Agricard for å tanke diesel, både for gårdens maskiner og privat. God rabatt har det vært, og det har fungert helt greit inntil de byttet kredittkortleverandør til Eika. Nå med den nye ordninga de har blir ikke fakturaene spesifisert. Ikke blir det opplyst hva som er kjøpt, ikke hvor mye og mva er heller ikke spesifisert. Noe som selvsagt forrige kredittkortleverandør gjorde. Bedre løsning, blei det opplyst fra Agrol. Bedre for hvem? For Staten i og med at fakturaen ikke lar seg utgidftsføre? Eller en bedre løsning for regnskapsføreren som jeg hyrer inn på timebasis hvis hvert enkelt kjøp skal ha hvert sitt bilag? Er det andre som har hatt tilsvarende problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Har akkurat blitt varsla av Vekstra om den samme problemstillinga. De hadde hørt at det skal gå Ann å finne spesifikasjon, på nett, med å logge inn. Ikke vet jeg, tungvint er det iallfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Prata med agricard idag, det skulle komme fakturaspesifikkasjon fra og med november. Forutsatt tanking hos cirkle k. Ellers henviser de til å oppsøke bensinstasjonen, for å få fakturakopi! Kjempelettvindt. Noen som har andre kortalternativer å anbefale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paalkas Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Om du er mye å fyller på andre stasjoner en cirkel k så anbefales de respektive kort derfra. Agricard har alltid vert lojale mot Statoil nå cirkel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts