rogermyra Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Hei Dette er sikkert et dumt spørsmål, men spør allikevel;)Har fått et parti med Statoil Loadway EP 150 og 220.Dette er jo en industriell gear-olje. Men er denne noe å ha? Kan den brukes til noe annet fornuftig evt?På min traktor bruker jeg kombi-olje på gearkasse/hydraulikk.Kan den feks brukes på gear kasse til beitepusser og slike ting?Fikk en del, så er synd hvis den ikke kan brukes;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karl Daniel Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Du har en to typer rimelig brutal olje der, så beitepusseren og alt mulig anna med ei gearkasse vil kose seg med det der..Henholdsvis ISO VG 150 og 220 (link til to forskjellige datablad).Statoil Lubricants har skiftet navn og har blitt til Fuchs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magne Ofstad Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Hei. Jeg bruker Loadway EP 150 på girboksen på møkkpumpa. Det er ei Duun-pumpe 1996-modell. Oljen egner seg nok godt til litt hardt belasta vinkelgir.Vennlig hilsen Magne Ofstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar