Gå til innhold

Fjøskamera under lamming


Anbefalte innlegg

Heisann.

Vi i Reime Landteknikk forhandler disse kameraene.

De monterer du enkelt selv, enten med kablet tilkobling eller WiFi i dyrerommet.

Disse kjører du enkelt fra enten Appen eller nettlesern din.

Fordelen med 360 graders kamera, eller det som egentlig er 355 grader, siden de ikke går heeelt rund seg selv, er at du kan snu på kameraet, samt tilte opp og ned. Slik at du dekker et større område med kameraene. Følgelig er det ikke sikkert du trenger så mange kameraer.


DIsse kameraene har innebygd IR lys, som gjør at man får nattlysfunksjon, selv om bildene da nødvendigvis blir mørkere.

 

Ta kontakt om det er noe du lurer på!


Kde@rlteknikk.no

 

Karl Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har wifi i fjøset, finnes det løsninger på diverse lugubre (og ikke fullt så lugubre f.eks ebay/ali) nettsider til >500,- som fungerer helt greit med bra bildekvalitet og ok holdbarhet. Både faste og pan/tilt. Sjelden laget for miljøet i et fjøs, men om de monteres opp et sted det er relativt tørt og gjøres ren og pakkes bort etter lamminga, er det ingen grunn for at de ikke skal fungere over tid. Jeg har handlet inn et par slike som jeg har testet ut, men sliter med wifi-signal i fjøset, fant ett sted jeg fikk bra nok dekning. Men forsåvidt noe som kunne løses rimelig enkelt. Evt med en kabel. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd ut litt av hvert og billig camera har jeg erfart virker en stund så er det kveld. Nå har jeg skaffet meg avtech ip camera med nvr opptaker. Solide camera med app til mobil. Disse er kablet over cat6 med poe strøm over Internet kabelen.  Driftsikkert og stabilt. Camera avtech har en utrolig bilde kvalitet. Koster litt men trenger du bare 1 kamera er det verdt hver krone. Kjører 6 stk problemfritt. Mobil app med tilgang hvor som helst i verden ??? ps styr unna wifi. Legg overføring i cat 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...