perstian Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Står litt fast, jeg har kjøpt en Dalen 278 med triangelfeste og har en Zetor 6245.Prøver å finne toppstag (ikke hydraulisk) men det finnes jo tusen forskjellige kategoerier og lengder..Noen som har et forslag til hva jeg trenger.Og er det bare å kjøpe hvilket som helst triangel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gil_1 Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Det er litt trøblete å bruke triangelkobling uten hydraulisk toppstag, så kanskje det er like godt å bruke en kjetting i stedet for skrutoppstag. Da følger fresen underlaget bedre også. Kjettingen setter du på med litt slakk når traktor og fres er horisontalt paralelle. Om de forskjellige triangelkoblingene passer til hverandre vet jeg ikke, spør på maskinforretning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perstian Posted December 19, 2018 Author Share Posted December 19, 2018 Takk for det, da forsøker jeg det først.Blir kanskje det rimeligste også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommern Posted December 25, 2018 Share Posted December 25, 2018 Hei jeg har lurt på å gå i innkjøp av en John deere 6210r til brøyting med fres/skjære og henger kjøring om sommeren. Så da lurer jeg på hva jeg kan ta i timen for en sånn traktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.