DuraAce Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Har sjekket markedet for rimelig GPS-løsning for optimalisering av sporet ved gjødsling og fant denne artikkelen https://www.futurefarming.com/Tools-data/Articles/2017/6/App-turns-smartphone-into-a-cheap-tractor-guidance-system-1597WP/. Jeg ser at Bedre Gardsdrift også har omtalt den samme, men den ligger bak betalingsmuren.Spørsmålet er om noen av dere har testet denne. Jeg har kontaktet produsenten for referanser men har foreløpig ikke fått noe svar (2 dager siden). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borris Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Har kjørt med onTrack i år. Helt grei til gjødsling ,sprøyting etc. Skal du ha det mere nøyaktig må du over på autostyring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DuraAce Posted August 14, 2018 Author Share Posted August 14, 2018 Så greit, så den holder mål mener du? Nå er jo sesongen strengt tatt over for i år så jeg har vinteren å gruble på. Jeg må si jeg er litt overrasket over at det ikke finnes flere konkurrenter der ute som kobles mot iOS-enheter. Alternativt er de bare ikke så synlig på nettet.Er det flere her som har gjort seg erfaringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.