Gå til innhold

Loggføring brøyting


Anbefalte innlegg

Har tatt over ein privat brøyterode, med drøye 30 kunder. Turen tek 5-6 timar, og er på utkikk etter eit alternativ til skriveblokka som alltid havnar på gølvet, for ånotere når eg er hos den enkelte.

Prøvd å finne no enkelt, men dei einaste eg har kome over, er SmartDok, mLogg og Proresult.

Spørsmålet er om nokon har vore borti desse, og har no erfaring? Evt om det er andre alternativ utover haugevis av timetrackers på google play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er ivrig bruker av agrilogg.no på det meste av loggføring på bruket. Krever abonnement. Første vinter jeg har brukt nettsiden til notering av brøyting, strøing og skraping. Har ca. 50 plasser som tar 5-6 timer brøyte. Brukte penn og bok før når turen var over, men nå kan jeg bare plotte inn på tlf når jeg er ferdig med en rode (har fire roder) eller jeg kan legge inn enkeltregistrering. Veldig enkelt! Brukte litt tid på å legge inn kundene, men er vel sånn med alt som er nytt. Har god oversikt på antall turer og totalsum. Trivelig support på tlf også. Har etterlyst noen småting og det er blitt ordnet/tilført. Har ikke prøvd andre program, men føler heller ikke behov. Anbefaler agrilogg.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...