Andyrz Posted March 14, 2018 Share Posted March 14, 2018 Hei, større mengde rundball ønskes kjøpt, holder til i Trøndelag, nord på Fosen. Alt av interesse og alle tips motas med takk:)Send gjerne en privat melding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andyrz Posted March 15, 2018 Author Share Posted March 15, 2018 Eller eventuelt tips hvor jeg kan henvende meg, tine viste ikke av noe i mitt område akkurat nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorvidar Posted March 15, 2018 Share Posted March 15, 2018 Har 40 ball som muligens det er mulig å få kjøpt, med det blir ikke billig. Stor etterspørsel, nå for tiden. Har fått tilbud på 1000 pr ball + mva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andyrz Posted March 15, 2018 Author Share Posted March 15, 2018 Var vel etterspørsel som er årsak til at vi ikke fikk alt vi allerede hadde bestilt, plutselig tomt... Så derfor på jakt etter mer.1000 + mva blir litt mye, men markedet bestemmer, får bare håpe på tidlig vår da :) men takk for svar:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.