Gå til innhold

Frontmontert slåmaskin?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe frontmontert slåmaskin, og lurer på noen har noen anbefalinger å komme meg ang. merke og type.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut_1
Har planer om å kjøpe frontmontert slåmaskin, og lurer på noen har noen anbefalinger å komme meg ang. merke og type.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.K.F._1
Kan på det sterkeste anbefale Claas 3050 Disco frontmaskin. Kjører den i kombinasjon med 8550 Disco og det fungerer meget bra, solide og robuste konstruksjoner som varer lenge. Kjørte med den forrige frontmaskinen i ti 9 år før den ble byttet, byttet kun olje og kniver. Nye Disco får du med fjærbetjent knivskifte, enkelt å raskt. Er heller ingen avansert hydraulikk for løft eller fjæring som på enkelte andre konkurenter, krever ikke mange hestekrefter dra rundt, det holder med 70hk. slår bra og følger terrenget meget bra. Claas maskina trenger ikke være blant de billigste, men jeg mener du får hva du betaler for, en sollid slitesterk maskin som varer lenge...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonym

Kjøp deg en pøttinger alpha motion. En

suveren frontmaskin som er lettstyrt og som følger terrenget utmerket. Slår meget pent og er lett å stille inn fra skår til breispredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...