Guest Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Noen som vet hvor man kan få kjøpt deler til disse pressene. De ble solgt ny av Felleskjøpet og deretter overtatt av Eikmaskin, men ingen av disse er i stand til å skaffe deler. Har knekt to av innmaterfingrene og skulle gjerne hatt tak i to nye slike. Typen presse er ER 40 C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jossebass_1 Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Noen som vet hvor man kan få kjøpt deler til disse pressene. De ble solgt ny av Felleskjøpet og deretter overtatt av Eikmaskin, men ingen av disse er i stand til å skaffe deler. Har knekt to av innmaterfingrene og skulle gjerne hatt tak i to nye slike. Typen presse er ER 40 C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jossebass_1 Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Ingen som vet hvem som skaffer deler til disse pressene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Har vært borti problemet med deler til en slik presse selv, og etter veldig mye undersøkelser, så fant jeg vel egentlig ut at det ikke går an å få tak i deler til disse lenger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 prøv Grene.no. https://no.grene.com/shop/action/category_16000_-16_300001_134300001_4600001G30700001 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jossebass_1 Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Takker for tips men det er innmaterfingrene som står og mater graset på tvers inne i pressa jeg er på utkikk etter, og ikke pickup tindene. Disse er laget av et plastlignende materiale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans-Marius Walør Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Hei har du din presse enda? Trenger knyteapparat.Min presse er ellers i god stand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Melkebonden. Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Kruse Agrartechnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.