Amund121 Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Moorn. jeg har en volvo bm 2250 som jeg ikke får i tredje gir.da jeg girer fra 2 til 3 og slipper clutsjen hører det ut som tannhjulene skurrer litt mot værandre, vet ikke om det er det som skjer, men er en liten hakke lyd.men vis jeg girer fra 4 til 3 da går det som regel, eller vis jeg har 2 i en nedover bakke å clutsjer å triller til det går fortere en tredje gire og girer så den bremser ned til tredje da går det. kan det være noe med synkroniseringa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Du må justere imn gear overføringen. Prosedyren på dette står i vhb. Husker ikke dette i farten prosedyren, men er ikke uvanlig feil pæ disse etter som det er mye leamikk i gearoverføringa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 kan jeg laste ned varkstedshåndboka fra nette ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Den ligger på maskinisten.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amund121 Posted July 4, 2017 Author Share Posted July 4, 2017 Giringen vier seg å være riktig justert, Va kan det være da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.