Guest Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 Har ei stund no hatt lyst på hydraulisk sideforskyving av min Kverneland treskjærs teigplog. Men prisen for ein slik original sylinder har fått meg til å spørje i dette gode selskapet om nokon har gode tips til alternative løysingar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kverneland pløyer Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 Kan ikke si at jeg har brukt sideforskyving på Kverneland 2 skjærsplog så lenge jeg har kjørt med den, så jeg anbefaler ikke å få det. Men finnes nok løsninger dersom der er noen som mener det er nødvendig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ØysteinH Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 mulig jeg har en liggende. Send meg en Mail på oystein@epost.no om du er interessert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Myrebonden Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Det har jo fungert utan her òg, men i hellande terreng får ikkje eg rett breidde på fyrste fåra. Så difor har eg tenkt det ville vere til hjelp å kunne flytte litt på skjera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.