Jan-egil Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Heisann, kjøpte John deere 6100 i juni mnd. Har noen lys som kødder med meg. Sist jeg parkerte var alt i orden, idag virker ingen av arbeidslys. Når jeg setter bryteren i posisjon arbeidslys på, blir hovedlysene borte. Så, har noen peiling på hvor jeg skal lete? Tviler på sikringer da det er egne sikringer for fram, bak osv. Alle kan da ikke være gåen. Har hatt problemet en gang tidligere, men lysene kom straks tilbake.Jan Egil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6200 Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Minner meg om noe som skjedde meg for mange år siden. Da hadde brytern smelta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansA_1 Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Det kan fort bare være bryteren. Skru den ut og sjekk med spenning direkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-egil Posted January 10, 2017 Author Share Posted January 10, 2017 Takk for svar, kunne nesten tenke meg det. Skal prøve når temperaturen stiger litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-egil Posted January 10, 2017 Author Share Posted January 10, 2017 Hvor vil dere anbefale å bestille en sånn bryter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Økonomideler har til 395 ser jeg. Bare å ringe deletelefonen på felleskjøpet så får du pris på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan-egil Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 Takk for svar, sjekker det opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.