optimist Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Skal ha en kostnad beregning på elektriker arbeid ved påbygg. Men jeg skulle vist hvor mye ca watt de ulike tingene trekker... Tenker da på pumpa i melkestall,, melketanken, gjødseltrekk mekanismen, Noen som kan hjelpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ??? Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Hvor stor melketank er planleger du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimist Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 tenker nok en tank på 7-8000l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Dette må vel leverandørene av de tekniske anleggene kunne svare på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimist Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 ja, men det tar tid..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Daniel Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Melketank er ganske greit, om du skal få en Skala tank, som leveres av Tine, så kan du laste ned denne , og der kan du lese at en slik tank vil kreve maks 43 (14 300 W) A i 230 volt og 28 A (9260 W) i 400 Volt. Et hydraulisk gjødseltrekk er på typisk 2-3 kW, mens et tautrekk, kjettingkrett etc. ligger på rundtomkring 500 watt.Pumpa i melkestallen har jeg ingen gode tall på, men en grov gjetning fra min side ville være 750 watt, men det der må du få sjekket ut. :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.