Gå til innhold

Filter


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei enkelte filter til traktorer koster snart 2000kr

Har noen gode forslag til alternative innkjøpssteder.

kvaliteten må være like bra som orginal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være djevelens advokat, siden jeg, tross alt, lever av blandt annet å selge reservedeler.

Nå aner jeg ikke hvilket filter det er snakk om og hvor "fancy" filteret er, så jeg skal ikke si noe om akkurat denne saken.
Ei skal jeg tale for min "syke mor", men saken er jo som følger.

Det er jo en dårlig skjult hemmelighet at det er andre kalkyler i sving når man beregner priser på reservedeler, rett og slett for å kunne holde maskinprisene nede og samtidig tjene penger til livets opphold. Litt som at elektrikere kan ha relativt lave timepriser, men dyreere deler. Et sted må jo pengene tjenes, frågan er bare hvor.

Men når det er sagt, det er jo lov å påpeke at prisen virker feil. Jeg får min dose kjeft iløpet av en uke, særlig etter nye prisoppdateringer. Problemet er som oftest at Excel ikke er utstyrt med godt bondevett og gjør akkurat det vi gir Excel beskjed om. Og da glipper det med jevne mellomrom.

Så jeg ville kanskje tatt kontakt med forhandlere og hørt om de er heeeelt sikkre på at det der er riktig pris du har fått.

Billigere reservedeler finner du over alt, økonomideler og Grene gjør det jo godt på slike ting, men hva kvaliteten er, det må de nesten få svare på selv.  :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -steinar-

Kolri_1:

Jeg har også sett meg lei på dette. 

Økonomideler kunne hjelpe. De har filter langt rimeligere enn merkeforhandler.  

Topp kompetanse på de som tar telefonen. Kvaliteten på filterne god.

 

En annen ting: Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe olje til en fornuftig pris, og som kan sende pr post/bud? 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema har vel kanskje den beste prisen på olje ? ?  ...Den er vel produsert av Statoil ,dei har og samme oljen på Felleskjøpet,FK har og av og til (1-dags-)kampanjar på olje til god pris,så om ein følgjer litt med på annonsering frå dei ,kan ein gjere gode kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...