Gå til innhold

Vicon rf135. 3d presse hjelp


paalkas

Anbefalte innlegg

Hei er det noen her som er kjent med vicon rf 135 3d pressa ? Har nettopp byttet hovedkort som ligger ved hydraulikk boksen bak. Reseta kontroll boks som er i maskin. Trur jeg vertfall ? Problemet er at satelitt går feil vei. og pakkebordet rullen starter ikke ?

Alt annet funkerer fint. Pakker og kaster ballen på pakke bordet.

Noen sakkyndige her som kan litt om akkurat denne pressa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er det noen her som er kjent med vicon rf 135 3d pressa ? Har nettopp byttet hovedkort som ligger ved hydraulikk boksen bak. Reseta kontroll boks som er i maskin. Trur jeg vertfall ? Problemet er at satelitt går feil vei. og pakkebordet rullen starter ikke ?

Alt annet funkerer fint. Pakker og kaster ballen på pakke bordet.

Noen sakkyndige her som kan litt om akkurat denne pressa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto  vann i boksen med kort. Har reset kontroll boks. Og satt opp i henhold til standard i service delen på hoved enhet.  Men satelitt går feil vei enda. Koblinger er rett. Finner ikke problemet eller så er det noe jeg overser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når satellitten går feil vei pleier problemet å ligge i kontrollenhet som sitter på ventilsleiden til satellitten.  Den fins som løs del men merk det sitter to forskjellige typer på pressa di, så pass på å få rett type 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan du utdype det lit mer. Hvor finner jeg den delen ? den som står bak på hydraulikk blokka tel pressa ? eller er det noe i toppen av satelitt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...