Guest Anonym Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Det spørs hvor mye du skal bruke den. Skal du bruke den bare av og til er JD-lasteren mer enn god nok. Dessuten er lastespaken til JD mye bedre enn Ålø sin\; godt integrert og med hurtiggir også hvis man ønsker det. Og så kan man gå ut på høyre side uten å henge seg opp i diverse spaker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Ja det er mange forskjellige svar ute og går her ser jeg. Men jeg kjører faktisk en 5820 og da synes jeg Ivar bør få svar utifra det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 hutiggir på lasterspaken, korleis fungerar det? Har det sjølv og, men har ikkje sett meg inn i det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 5, 2007 Share Posted September 5, 2007 Hurtiggir på lastespaken fungerer akkurat likedan som hurtiggir på girstanga. På JD med 4 hurtiggir er det kjekt når du brøyter snø eller laster grus og du kan hurtig skifte fart uten verken å bruke kløtsj eller for mye turtall. En nest best løsning etter turbinkløtsj, etter min mening (ihvertfall billigere) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.