Gå til innhold

Brukererfaringer Kuhn GA 6501 og GA 7501


Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe en av disse sammlerivene. Er det noen som har erfaringer med de? Vi har litt kupert terreng og små stykker (ned i ca 2-3 mål) som den vil bli brukt på. Jeg slår med en 3m slåmaskin. ønsker hovedsaklig og legge 2 skårer i ett, men er GA 7501 stor nok til å legge 3 skårer i ett med å bare kjøre en gang?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn_1
Vurderer og kjøpe en av disse sammlerivene. Er det noen som har erfaringer med de? Vi har litt kupert terreng og små stykker (ned i ca 2-3 mål) som den vil bli brukt på. Jeg slår med en 3m slåmaskin. ønsker hovedsaklig og legge 2 skårer i ett, men er GA 7501 stor nok til å legge 3 skårer i ett med å bare kjøre en gang?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein

Vi kjøpte brukt kuhn rive i høst, 7301 om jeg ikke husker feil, altså forgjengeren.

Raker 3 skårer sammen, men det er etter noe smalere slåmaskiner (2,6 og 2,8m). Tror alikevel ikke at det bør være umulig å klare det etter en 3m maskin også

Riva har jo styring på hjula så den er veldig fleksibel, men det kan jo bli noe trangt hvis det er veldig små stykker og smalt.

Vi diskuterte litt frem og tilbake i fjor og kom til at 7501 hadde så pass mange fordeler at det var vært den ekstra prisen for oss. Nå ble det riktig nok en brukt men uansett en 7000 model.

 

Lykke til med valget.

 

Mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...