Gå til innhold

Rundballeklype


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Har bestillt dobbeltgaffelen til e.a.stjern til denne sesongen. Er spent på hvordan den er. Noen som har erfaring med denne?

Tenker å bruke denne i kombinasjon med mchaleklemma på lasteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1
helt riktig det markus. har vel kjørt noen tusen baller igjennom sesongene. men vil ikke kjøpe et merke som kansje er overprisa i forhold til kvalitet.trur jeg styrer unna kellfri sin, har hørt mye om at den sveisen til armene sprekker, men det gjør jo dalen å.. er vanskelig å velge i en jungel av leverandører..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1

harald: har kjørt en del baller med stjern-gaffel, og har noen formeninger om den. den passer best til 1,20-baller, da åpingen fra midten og ut til rullen er stor nok til å \&quot\;tre\&quot\; gaffeln nedover ballen, når rullen er helt utkjørt. dette er en fordel når du legger på ball nr. 2. stjern-gaffelen har også problemer med å få ballen til å rulle, når du trekker inn rullen blir ballen mer skyvd enn rulla, noe som ikke er så bra for plasten.

 

skulle jeg ha kjøpt noe slikt utstyr hadde jeg gått for Dalen, dette er kvalitets-utstyr.

 

men på den annen side er det vel bedre for traktoren å ha 2 bak og 1 fram da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1

takk får svar å anbefalinger folkens..etter å ha kikket litt med omhu.

falt valget på ålø sin unigrip. ålø=kvalitet. å armene så fine ut å stable med. fikk klypa til 10800,- på ak maskiner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsa_1
Jeg skal ha dalen klype foran i lasteren og underhaug 7805 bak. tror dette er en grei løsning for å samle rundballer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest tracker_1
Hvis du har siste Bondeblad så står det en helside annonse med Kellfri produkter, og liste med forhandlere over hele landet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...