Gå til innhold

Gjerrigknarkballepresse


gmail_1

Anbefalte innlegg

Har bruk for ei rundballepresse til å ta seg av mellom 50 og 100 mål årleg. 

Det er allslags terreng og som regel to slåttar på myr, bakkar, stein, rusk og rask. Har pakkar frå før og tenkte eg skulle klare meg med noko skitbilleg. Under 100000,- og helst under 50000,-

Må berre få hjelp til å bestemme kva eg skal sjå etter. Kanskje aller mest kva eg skal halde meg unna. Er flink på det daglege vedlikehaldet, men vil helst sleppe dei store operasjonane, då eg manglar innandørs mekkefasilitetar.

 

Kapasitet og knallharde ballar er fint, men eg må legge dei inn i forutleggaren via silotalje. For store (silo)ballar blir berre til møde då dei ikkje får plass over silokanten, står fast i forutleggaren osv. Det er og mykje enklare å få av snøre enn nett når bunten heng i kloa. 

 

Så eigentleg skulle eg sikkert hatt ei av gårsdagens presser, men er det mogeleg å finne ei som er driftsikker og enkel i bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Orkel 1200 frå før og må stadig forsvare det mot folk som ikkje skjønnar poenget... Men eg brukar den til kantslått, småteigar og slikt som er ukurant å legge i silo pga geografi og tidspunkt. Einaste ulempe er at det går vel sakte i bakkane (spesielt ved nesten full presse) og på større flater. Derfor behovet for ei anna enkel presse i tillegg, så kan eg kutte ut siloen og selje lessevogna.

Orkel 1202 er vel mykje likt? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=61293407

Men har vel kanskje same ulempe som 1200?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som jeg har forstått det (vet ikke sikkert) så er Orkel sine 1200 og 1202 samme pressa utenom at 02 har kutteagregat påmontert fast(?). Liten avsporing, Jeg går bare å håper på at Orkel kommer med en oppdatering av 1202 med finsnitter agregat :D

Det stemmer at det er glidelager i 1250, mange har også automatisk smøring!. 1250 har i motsetning til 1200 vanlig pick-up, og med ei skiveslåmaskin på 2,50-3,00 meter så får du opp effektiviteten betraktelig. Men 1250 har nettbinding, ikke tråd. Er tråd et krav må du over på andre merker. Hvilken fôrutlegger har du? Husk at det er stor forskjell på kuttingen fra fôrhøster til rundball presse, og rundball med noe lengere gras kan være en stor påkjenning for fôrutleggeren.

Kan forøvrig si at vi kjørte orkel 1250 maaaange sesonger hjemme før vi byttet til 1260 kombi, og var veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Orkel F3 forutleggar. Hjulgåande som eg køyrer inn på forbrettet. Når eg brukar ballar frå 1200 kan eg velje om eg vil ha heile eller halve ballen ned i, sidan den heng i taljen og halvparten ramlar ned når eg fjernar plast og snøre.

Når eg brukar leigeballar er det alt eller ingenting, og ofte litt prakk med å få ut alt. Set seg fast eller blir berre gåande rundt utan å mate ut noko.

 

Derfor vil eg ikkje ha for store eller for harde rundballar.

 

I gamle dagar hadde vi ukutta ballar. Då tok vi bort utmataren på toppen av F2'en vi hadde då og rulla ballen ut som eit teppe utover forbrettet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har Orkel forutlegger må du kjøpe Orkel presse. De er de eneste som har små nok baller til at de får plass i forutleggeren. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1

Dei er ikkje berre i slekt, det er samme pressene. Ein forhandlar her var i Tyskland i si tid, og da blei Deutz-Fahr og Greenland montert side om side på fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hereford

Blir veldig liten kapasitet på forhøsterpressene. Kjøpt ei Orkel 1250 eller1260 god kapasitet og meget driftsikre. Smør den godt å skift lagre i pickupp så har du presse i mange mange år. Dessuten lett med deler fra Orkel på fannrem, da har du delen samme dag eller dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan nok slå fast at Orkel 1250/1260 er godt innanfor. Er det akseptabelt å kjøpe ei slik http://m.finn.no/b2b/agriculturetools/ad.html?finnkode=79009472

med meir enn 20000 ballar, eller kanskje denne http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=78433421 som treng litt arbeid? 

 

Kor mykje dårlegare kapasitet er det på 1202? Skjønnar at ein entrepenør eller ein som har mykje areal legg vekt på slikt. Det vil jo sjølvsagt spele inn for meg og, men eg er langt meir interessert i problemfri slått og ikkje minst utforing. Det skal eg jo drive med heile vinteren. :-)

 

Kva er det som gjer New Holland-presser så lite aktuelle? Dei er jo ofte nesten gratis, så det må vere ein grunn til at dei ikkje går raskare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Orkel sine gamle presser så sies det at man skal ikke se på antall baller, 10000 eller 20000 baller vil se det samme ut om pressene er vedlikeholdt godt med lagerbytte på pick-up og rotoren. Ellers vil det være lurt å sjekke om det er byttet sidevegger i pressa og i hvilken tilstand rullene er. De vil merke at det er presset masse ball. 

Med kapasitet så vil to-trinnshøsting ha flere fordeler med økt arbeidsbredde ved slåing og fortørk! Det går ganske mye raskere med en 3-meter slåmaskin enn slåtte agregat på 1202. Jeg har ikke hørt noen erfaringer med å kjøre slåtteskår i aggregatet på 1202 som du kan gjøre på en serigstad fôrhøster med mulitkutter bjelke. Kanskje det er en løsning du kan sjekke ut mer siden du ønsker trådbinding og "løse" baller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, aldri selv brukt 1202. Mulig det går fint å kjøre den i skår! Isåfall er jo det en kjempe fordel!! :) Jeg har prøvd å kjøre fôrhøster i skår uten multikutter å det går ikke noe fort, men vis aggregatet på 1202 er laget for å kjøre i fortørka skår er jo det ypperlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det går ann å bruke 1202 i skår men med mye fortørkimg har det en tendens til å tette seg hvis fart kommer inn i bilde. Du trakker ned noe gras med hjula på traktoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en god del med 1202. Vil mene at på 50-100 mål er dette en utmerket presse. Enkel i bruk, grei kapasitet, lite effektkrevende og billig i innkjøp. Ulempene er at den takler ikke godt fortørka gras i skår, da kutter den ikke uansett hvor godt knivene er kvesset og motstålet er justert. Du får også en god del mindre fôr i hver ball kontra en mer moderne presse.

Kan også nevne at du får disse med trådbinding, om de er gamle nok.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...