Ekroll MEK Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Hei har en masey ferguson 675. tenkte jeg skulle ha et hydralisk toppstag til denne. hvilken toppstag kan dere anbefale som ikke er så dyrt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Hva anser du som dyrt? Walthersheid toppstag er dyre...Alle mine er Byberg duplostag, og jeg synest dem er billige med tanke på hva man får for pengene.Skal du spare penger så selger både Byberg og Songe enkeltstag... Jeg ser er at man får kjøpt nye Songe enkeltstag som passer til 675'en din for 2080 + mva.Antisigeventil er fordyrende, men den har sin funksjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Se litt på hva du skal bruke dem til. Duplostag har lang slaglengde, men de er tunge å henge på. Antisig er greit, men da kan du ikke bruke toppstaget i flyt. Waltershceid koblingsende er praktisk, men stjeler litt av slaglengden. Altså får en ikke i pose og sekk, det er bestandig et men. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest . Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Sats på et Byberg stag. God kvalitet og rimelig pris. Songe sine stag blir det lekkasje på etter kort tid. Hvis traktoren er tett på hydraulikken så dropper du antisigeventil, den fordyrer bare stagene. Hvis du går på okonomi-deler.no ser du hvilket stag som er anbefalt til din traktor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.