Gå til innhold

Tegne dritsbygning


Anbefalte innlegg

Jeg har en driftsbygning som var topp moderne omtrent 25 år før Gråtassen gjorde sitt inntog i norsk landbruk. Så jeg har innsett at det for lengst er på tide å jevne bygget med jorda og sette opp et nytt. Det vil i praksis si å sette opp et kaldtlager i stål på ca 300 m2.

Finnes det noe egnet program for tegne slike bygg? Tenker da først og fremst for å lage utkast til ulike ideer jeg har, før jeg går videre til en entrepenør og innhenter mer konkrete tilbud/byggetegninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg ville kontaktet en leverandør av slike bygg og undersøkt direkte. Det florerer med annonser i alle slags fagblad. 

En ting er å tegne dette, noe annet er å sikre at det at det dimensjoneres riktig for å tåle klimaet der du bor. Vind, snø etc. varierer voldsomt. Å bygge på indre østlandet har andre behov enn værhardt kystklima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jon inge

en her setter opp nytt hus i disse dager,vi gjorde grunnatbeid å støping før jul 2 selvstendige snekkrer ga fastpris på 600 000 ferdig iolert 10*20 m 5 meter vegghøyde ei dør 4 vinduer å en port på 4*5 meter port kledd med plater utvendig på vegger å tak.. bygget ser pent ut tror stål blir ca samme pris. fordeler ulemper med begge alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...