SS Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Hei!Skal til å skifte ut arbeidlys på min NH tl90, og har tenkt å bytte ut org. lampene med LED.etter å ha lest litt her inne kom eg over desse frå Oledone som har fått skryt her inne:http://www.oledone.no/produkt/led-lys/oledone-wd-6l60er erfaringene med desse fremdeles bra? evt er det noen andre dere vil anbefale? Har forstått at det ikkje er problem med radiostøy med disse.Evt andre lamper dere anbefaler?Så tenker eg å ha 4 fremme og 4 bak, to med 60grader spredning og to med 30gr spredning...... Eller er dette for mye/unødvendig?? takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frode Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Jeg følger også dette innlegget og venter på svar..... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jo Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 har hatt sånne i eit og eit halvt år, og er meget godt tefreds, og anbefaler desse på det sterkeste. du trenger bare 2 forran og 2 bak, for dette er som å skru på dagslys, å det er heilt unødvendig med 4 fram + 4 bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SS Posted February 7, 2016 Author Share Posted February 7, 2016 Takk for svar jo!har du hatt dei med 60graders spredning?grunnen til å ha 4 tenkte eg å stille 2 ut til sida å få mer lys på siden av traktoren, og ikkje bare rett fram og bak,men dette er da kanskje unødvendig??Andre som har erfaringer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jo Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 60 grader spreding på mine ja, men dei lyser både bredt og langt. kan stilles godt mot sidene, samtidig som dei lyser godt opp rett fram-bak.kjøpte mine hjå Kåtorp Maskinutleie, der det er meget gode priser, og rabatten blir større dess fleir du kjøper.http://www.kaatorp.no/Shop/List/LED-arbeidslys-oval/81/1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SS Posted February 14, 2016 Author Share Posted February 14, 2016 Takk for svar nok en gang, 4 stk er bestillt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SS Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Fikk endlig lysa på og testet dei i går natt...... da var det plutselig ikkje natt lenger ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.